嘶竭

难得世间一遭 不若声嘶力竭
What Are Words - Chris Medina

Chris Medina - What Are Words
Written by:Rodney Jerkins/Andre Lindal/Lauren Christy
Anywhere you are I am near
不管你在哪儿,我都会在你身边
Anywhere you go I'll be there
不管你去哪儿,我都将会在那里
Anytime you whisper my name
不管什么时候你轻呼我名字
You'll see
你都会看到
How every single promise
我一直守护着
I'll keep
我许下的每一个誓言
'Cause what kind of guy would I be
我就是这样的一个人
If I was to leave
所以不会
When you need me most
在你最需要我的时候离开你
What are words
你究竟都说了些什么啊
If you really don't mean them
当你完全不知所云
when you say them
说出它们的时候
What are words
那些话又到底算什么
If they're only for good times
如果只是浮云般的的美好
then they're done
却又于刹那间湮灭
When it's love
当爱至情浓深处
Yeah you say them out loud
你大声喊出你的心声
Those words they never go away
那些话,永远都不会褪色
They live on even
即使我们消失了
when we're gone
它们会一直存在,直到海枯石烂
And I know an angel was sent
我知道,你是上苍赠予我的天使
Just for me and
我知道,这是
I know I'm meant
命运的安排
To be where I am
今晚
and I'm gonna be
我将会一直守护在你身边
Standing right beside her tonight
我会一直
And I'm gonna be by your side
守护在你身边
I would never leave
当你最需要我的时候
When she needs me most
我绝不会离你而去
What are words
你究竟都说了些什么啊
If you really don't mean them
当你完全不知所云
when you say them
说出它们的时候
What are words
那些话又到底算什么
If they're only for good times
如果只是浮云般的的美好
then they're done
却又于刹那间湮灭
When it's love
当爱至情浓深处
Yeah you say them out loud
你大声喊出你的心声
Those words they never go away
那些话,永远都不会褪色
They live on even
即使我们消失了
when we're gone
它们会一直存在,直到海枯石烂
Anywhere you are I am near
不管你在哪儿,我都会在你身边
Anywhere you go I'll be there
不管你去哪儿,我都将会在那里
And I'm gonna be here
不管什么时候你轻呼我名字
Forever more
你都会看到
Every single promise I keep
我一直守护着我许下的每一个誓言
'Cause what kind of guy
我就是
would I be
这样的一个人
If I was to leave
所以不会
When you need me most
在你最需要我的时候离开你
I'm forever keeping
我将永远
my angel close
守护我的天使

评论